Това е логото, за което често ще ви се налага да обяснявате какво е имал предвид дизайнерът ви. В себе си то носи усещането за уникалност и е лесно за запомняне. Този тип лого притежава огромно влияние върху психиката на публиката.
Абстрактното лого има възможността да бъде най-силното визуално стимулиращо лого от всички, а когато е постигната асоциация с името, продукта или услугата ви тогава имате знак за отличие.
Окото търси различното, а мозъка помни уникалното. В този смисъл абстрактният образ е бързодействащ, отличителен и запомнящ се образ. Абстрактното лого представя по абстрактен начин. То е привличащо вниманието, позволяващо експерименти и неограничени игри със сложността си. Типографското лого и логото буква също са впечатляващи, но го постигат бавно и не чрез интуицията, а чрез ума на клиента. Логото абстракция може да грабне съзнанието и подсъзнанието бързо (колорит, композиция, движение) и после да действа в съзнанието на клиента развивайки своя смисъл неограничено. Този дизайн позволява играта с въпросите отправени към същността му. Може би публиката ще получи директен, ясен и категоричен отговор на въпроса си: "какво е това?", но може и да получи вместо отговор куп други въпроси и да породи любопитство. Ако логото ви е в състояние да предизвика любопитство, значи то вече продава.
Но най-хубавото в този стил е постоянството на неговото непостоянство в тълкуването на смисъла му. Колкото очи го погледнат, толкова различни интерпретации ще се получат. Всеки лесно ще види това, което иска да види. Все пак не бива да допускате да бъдете лишени от яснота по процеса на неговото проектиране. Добре е ако получите малко разяснения от дизайнера си, а много добре е ако го засипете с въпроси след това. Ако логото предизвиква любопитство посоката е правилната, но не и ако предизвиква объркване. Съобщението си е съобщение и то трябва да бъде предадено правилно, задълбочено и по най-подходящ начин.
Уникалността впечатлява, а уникалното лого е перфектната основа за вашия брандинг. Остава траен отпечатък в съзнанието на клиентите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар